My Blog List

Saturday, August 28, 2010

nothing la


hurmm.. xtahu la nape tiba tiba tergerak hati nak tulis blog. bosan larh! xda kawan! nak ngadu kat nad pon dia tak on9 facebook! so, ngadu kat sini jer la.. boleh x?

hurmmm...xtahu la napa hati nie sedeyh sangat sangat sangat sangat! air mata pon terus kua tanpa bagi pape signal! ouh! nasib mak tak nampak! lau tak kantoi la sy nangis! huhu.. nak dengar lagu nie x?
























lau adik dengar lagu nie comfirm tutup telinga..huhu.. but! adik! sy suka dengar lagu nie bila sedeyh lar... xsalah kan???

sy balik minggu nie cam kosong jer kan! nape ehh?? member2 pon tak balik.. my sis pon keja and tak balik.. bf balik but he's busy man may be? xpe la malas nak kacau! sedeyh kan? nape la bengap sanagt aku beria nak balik dari last week! walaupon tension sebab  test yg banyak and aku susah nak study but aku slalu sebut "xpe minggu depan boleh balik,boleh buka puasa gn family,boleh jumpa abg" huhu! nonsense kan? boleh dikatakan tiap2 hari la aku kata cam tu.. n asyik menghitung hari jerk.. punya la xsabar nak balik! but....

heyyyy!! tadi aku kua g pb! sorang2 jer.. caya tak? hurmmm.. tak da geng lar nak kua.. sedeyh giler tengok keadaan aku yang jalan sorang2 macam orang yang tak da arah tujuan! hurmm.. sakit hati kan!!!

the real story - okey actually sy dah la bagun lambat! tergesa2 p basuh moto,mandi n ciap nak kua.. kononya nak jumpa awk! but i dont think so! awk pon bz kan..dapat jumpa jap pon jadila but nak jumpa 5 minit po xda masa kot.. tp xpe la.. tak ganggu awak, awak pon penat kan.. baru pas kua gn family awak! gpon ada awk kata nak jmpa sy? tak kan! okey! tak penting! and sorry sebab tak reply msg awak. and wat rilex jer time awak call nad say "abg dah nak balik" ! jujur boleh? ai mata sy kua time tue! dah la malas cakap. benda dah jadi. mmg xbole nak patah balik! perkataan "sorry" po xdapat nak ubah segalanya.

the moral of da story, sy rasa sedeyh sangat sangat! may be next week sy nak balik lambat! kalau boleh tunggu org jmput! may be abg sy akn ambik malam raya! balik awal pon nanti sama gak.. daripada terus sakit hati lebih baik kita ngelak kan! hurmm..to my beloved menber, nak ajak aku kua ekk?? doa2 la supaya pintu hati aku tergerak nak balik awal..huhu boleh kita jalan sama2.. shopping kan? okey! aku rindu nak jalan2 gan korg! lau aku balik malam raya,kita jalan2 after raya.. boley?? aku xsure nak balik bila.. doa2 la aku tergerak hati nak balik awal!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger