My Blog List

Wednesday, September 1, 2010

balik raya?

lagi 6 hari je puasa.. then raya la kan? adoiiii.. lau tengok kat fb orang lain punya status dah kalut nak balik, xsabar la.. tp aku? hurmm.. shenme? sy rasa cam " wo bu yao huijia" ! paham? haha.. lau xpaham g buka kamus dewan versi mandarin - melayu.. boleyh? haha hambekk kau! xda feel nak balik raya nie oiii..


okey! lau nak tau acctually jumaat nie kls 10.15-10.50 (listening test for BEL 260) . so,kalau nak balik after that mmg sempat teramat sangat larh kan.. sempat lg aku balik umah dulu tido terbogkang then ptg kua jln2 g bazar kan? but, seriously xda feel nak balik lg larh ! huhu.. mama doesnt meant sy xnak balik raya okey! demi parent of cos nak balik. nak berbuka gn menu berbuka pilihan aku.. nak habiskan duit ateh n mak bila g bazar.. nak ajk mak buat kuih raya! nak kacau maizatul farhana! ouh! wajib balik kan! huhu.. but lewat sikit boleyh??


to my brother, mohd tahir azmi b. abd ghani..abg,tlg jmput adik boleyh? hoho... adik xmo balik nek bas lorh! lau nak tunggu abg kndung yg amik mmg alamatnya shri sblm raya pa.. huhhuh! sedeyh hoiii... xmo aku!


disamping itu nak story smthing that happened to me! semenjak2 nie badan aku selalu xrasa apa.. before neyh aku xkesah sgt! but lately macam makin teruk sampai aku xboleyh tido dowh! lam nyenyak2 tido, tiba2 badan xrasa apa n aku terpaksa bangun urut2 dulu badan bagi meletup2.. huhu! tawu x knp? slmam lak jadi kat kaki blah kanan! serius cam xrasa apa.. even aku dah buh losyen pati mustajap halia tu then siap surut mira urut2,tndang2 but....XRASA APA! kenapa? aku xbole tido dow! time nak tido tue xrasa apa dari perut sampai dada plak! okey sangat cuak! =(


urmmm..bukankah sepengetahuan aku,lau xrasa apa dari bawah sampai ats thats meat nyawa kita ..............................
ouhhh god.. pleazzz.. aku redha but,aku mohon,izinkan aku penuhkan ibadat yg secukupnya untuk dibawa ke sana! izinkan aku dekat denganmu n sentiasa bertaubat! n pleaz, i want to b with my family!=(...




kalau x betul mmg aku penipu larh! hey geng! i want you to know that i rely love you! korang yg terbaek doww.. maaf larh kalau aku da wat salah silap gn korang! to my BF! huhu. ay syg awk larh. tp mmg dtkdrkan kita xda jodoh la lau terpisah.. dont sad2 ea! ingat,if perpisahan terjadi antara kita mgkin than nak hadiahkan kat awak gurl yg jauh lebih baik dy sy! so,terimalah dy seadanya okey! =) hargai dy macam mana awk hargai sy! jga dy baik2..
n lastly to my beloved family.. adik sayang sangat sangat sangat sangat kat korang larh! walaupon xpenah tunjuk but percaya lah,lam hati adk syg korang bagai nak rak okey!adik nak mintak maaf lau da wat salah n silap..(mmg ada pon) hihi... to my mom n dad! i love u so much! mak n abah perlu tahu,mak n abh hnya hilang sorg ank but still ada ank yg lain. so jgn sedeyh k! lain la cam adk,if adk khlgn mak n abh,adk dh xda mak n abh yg laik! u'r the only 1 in my heart! xnak cakap banyak2! SAYANG SUME!!!


*poyo je aku kan?? =)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger