My Blog List

Sunday, September 12, 2010

da crazy gurl!!

yeahhh.. rely crazy thats gurl!! hate you very strong ! haha.. poyos la kau! pe kes wey maki aku bagai kat fb? xpuas hati? mai jumpa la. set time? aku p pnya la ! kau tau x yg aku dah mula fedup dengan gadis "sopan" la kononya but da reality u r very ..... ! lain la kalau aku ni kan ! perangai cam jantan n bila aku sopan sangat2 hipokrit haha! 

"woy pompuan..cemin la dri tu lu.ak da kata,ak xkn maap kn ang..dok mnx maap pa g xtau(wat bek lak..)..hah.nyampah ak,,hy..ak la..sial nya pompuan!!!!" (aku xedit satu pon ayat ko sbb aku just copy paste...ishhhh! terasa rugi la plak x copy ayt yg ko F**K aku bagai nak rak tuhh).. percaya x kalau aku kata aku da maafkan ko walaupon peragai ko macam ....... kata kat aku! suka hati kau lah nak kutuk,hina,maki aku selagi kau suka! actually aku paham perasaan kau bcoz aku pon pnah buat da same thing! btw, da reality, aku dahh maafkan org tuh.. sekeras keras hati aku, sekasar kasar aku tapi aku still boleh maafkan org lain ada paham? yesss! aku la jahat, aku la rampas dy dr hang! aku la rampas kebahgiaan hg! kejam kan aku? but aku pnah kan berlembut gn kau! aku pnah kan cakap kat kau, lau nak dy aku boleyh bagi, tp ko sedar x yg ko tu ego lebeyh then nak maki,kutuk bagai! giler kan!!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger