My Blog List

Tuesday, September 14, 2010

terima kasih

kalau aku nak kata kau dah hancurkan hati aku pon xbole jugak kan sebab aku yang mulakan dulu ! aku yang hancurkan hati kau ! aku yang hancurkan hubungan kau dengan dia! aku nak kutuk kau ? aku nak maki hamun kau ? xda guna kan ! sume salah aku, tau x!!!! aku fedup la! apa jahat sangat ke aku ni ? aku dah mintak maaf gn kau kan ? kau yg xsudi nak maafkan aku n terus berdendam gn aku ! k fine ! aku tau selagi kau xdapat pe yg kau nak, hati kau xkan puas kan ! aku dah cuba berlembut gn kau n bagi balik hak kau ! but kau yg ego sangat kan ! kau nak aku cakap macam mana lg.? melutut mintak maaf kat kau ? yeahh! hanya kau yg boleyh kutuk,maki hamun aku ! aku terima ! terima kasih ! dah la weyh ! aku dah penat kot pk sume nie ! tawu x hati aku dah cukup sakit !!!!! aku de banyak g masalah len ! yesss !! aku memang gadis yg sangat9 kuat nangissss!!! hobi aku bazirkan ai mata ! n u should know, 1/4 drpd titisan ai mata ni berpunca dr kau ! dah la ! aku mmg xda point nak salahkan kau ! xda sapa akn sokong aku buktinya " 
mmg ada unsur2 kejam...dan x patut putuskan tali silaturrahim sesama islam..walhal kdg2 kita x tau pun salah siapa yg mybbkan putusnya sesebuah phub. tu..x slh klu sling bermaaf2an..kenapa nk takut, sedangkan jodoh ditangan tuhan..jgn smpibila Tuhan tarik nikmat tu..br nak sedar dr mimpi yang indah..tepuk dada tanya iman..DAN JANGAN LUPA 1 PERKARA..DOA ORG YANGTERANIAYA AKAN DIMAKBULKAN ALLAH, DIBELAKANG DOA SEORANG IBU...lenla kalau slh xgf/bf tu..(tu br dinamakan TERHEGEH2)..jgn menilai org berdasarkan hawa nafsu amarah semata2...wallahua'lam" nie aku amik dari komen k.ipar aku sendiri.. jelas kan betapa aku bersalah!!! terima kasih banyak2 ! n aku mintak maaf sangat2 sebab aku sume nie jadik !!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger