My Blog List

Saturday, July 10, 2010

aku & dia

setelah lama xjumpa akhirnya tadi dapat jugak jumpa! haha! walaupon g jj jerk but im still enjoy! yg penting dapat jumpa haha! asa cam lama gila la xjmpa. padahal xjmpa baru seminggu kot! hahahaah! poyos tol! ntah la napa angau sangat xsabar nak jmpa kan! malam tu sampat video call segala bagai! haha,.. b4 niyh dy ajk video call xda nya aku nak.. macam2 alasan aku bg.. ntah apa yg angau sngat sampay malam td aky lak yg gedik mntak video call.. haha!


ermm..td dia mai ambik kat umah sewa! antar barang aku dulu sbb smlam dy g umah aku kat kg ambiq barang2 aku.. rajin kan? leh wat menantu nih! sapa nak? bolehlah isi borang pendaftaran n tunggu giliran untuk interview  okey ahaha!! khairul syahmi masih suci lagi ok! n yg penting still available but!! tinggal lg 3 je tmpat kosong! sapa lambat xda harapan la.. 1st come 1st srve! huahahha! stopp nonsense!


okey back to my story! kami p jj tgk wayang! cita pe ntah.. aku pn da lupa. hahahhaha! bukan apa..spnjg tgk cta tu aku xcntrte pon.. aku dok makan,minun n tido jer.. haha! upss! sory syg! bukan xnk tgk.. mata xmengizinkan la tgk cita tu! ngtok! haha! malam td tido lambat sbb xcted nk jmpa u n nyamuk lak dok wat dengk kat i kianat kcu i tido.haha! (eeuwww! gedik giler!) haha..


before tengok wayang kami makan ice cream mcd dulu..biasa la tu..lau kua gn dy msti aku mintak ice cream tu pnya.. so,dear,plizz remember..bila kua jer jgn lupakan belikan kat sy ice cream tu okey! ahaha! ntah la napa ri ni selera makan aku kuat ya amat! giler larh aku habis dulu makan dr dy! b4 dizz aku la yg paling lembab makan. n dy yg akn hbskan ice cean aku.. but not 4 today! aku habis dulu daa! dah tu lam pnggung wyg pop corn dok concer kat aku jer! ahahahah..malu derr!(^_^) tp wat relex suda! xda makna nk cover2 gn dy.. kan syg? hahah

setelah penat2 memusing2 didalam JJ yg aku dah naek bosan tuh kami pon lek larrr! haha.. b4 lek aku p shpingg makanan lg.. mcm2 la. haha!! dah tu b4 dy antar aku kami p kdy makan dulu! dy xmakan tp aku yg over makan! ya Allah giler kuat makan laku hari ni.. pe hal ea?da smthing ke lynda??? hahah.. lau x aku mkn pny ssah la nk habis kan! hahah... sorry syg sbb sy kuat makan hari ni! hahahaha,,


then dy pon antar la aku lek umah sewa! hahaha! cam xnak balik jer! gedik! haha.. bukan pa actually sy masih belum puas spend time dengan kamu la syg! haha.. pas ni xtau bila lagi bole jumpa kan! huhuhuh! tp xpe la sy ttp akan tunggu saat bahagia e2! (ayat poyo gile bila dah jmpa kutuk segala bagai..haha!) sory lah laki ku! bini mu ini mmglah kasar orgnya! nak wat cmna. redha je la ekk.. tahu la sy x se"sopan" gadis e2! mcm yg awk prnah ckap la.. dy "sopan" sikit n sy "kasar".. serius sy xpenah lupa sume tu! huhu! tp sekasar2 aku xda la nk FUCK org segala bagai! mengong tol! haha! oh nooo! stopp!! pe kez masuk bab dak pra matang tuh! haha!(sory larh wahai bdak pra matang krn aku terkutuk kau disini!) hihi..


sekarang secara jujur aku nak buat pengakuan ikhlas dari hati "khairul syahmi...aku rindu kau larh !!!!" okey stop!! aku jerit sampai gegar satu jitra pon bukan ley jmpa dy sekarang! haha! xpe lah aku simpa je ridu ni.. mgu depa aku sambung len.. boleh plak mcm tu? haha! nonsense kamu lynda!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger