My Blog List

Sunday, July 11, 2010

suka suki!!

salam kawan! actually aku tulis blog ni sbb aku tengah bosan tahap cipanzi niw! mana x nya mmber sume giler tengok bola tp aku?? oh no! sy xminat bola okey! apa aku buat saat ni? hanya bertemankan laptop n "brokoli" (headphone) utk dngar lagu! valume 100% okey! napa? nyampah nak dengar org jerit2! haha..

okey dah! aku da story bez nak cita niyh! petang tadi aku n house mate kua g jj.. saja larh jalan2.. bosan dok umah kan..sampai kat jj mmber ajk g tgk baju.. sale la katakan..aku ni da lama berkenan kat baju tuh.. tp x berkesempatan nak beli.. berapa arga? biarlah rahsia! haha! so td g la tngok.. yg beznya baju yg aku nak tuh tgl 1 tu jer n saiz S.. okey sangat larh gan aku kan! aku pon belek2 la baju tuh.. nak beli duwet lam purse xcukup! perlu g mesin ATM dulu la kan! so aku pon gantung la balik baju tu.. hurmm.. bayangkan xsampai 5 minit aku gantung datanglarh sorg mak limah ni bersama anknya! betapa sakitnya mata aku bila tengok dy ambik baju yg aku nak tuh!! aduhai makcik limah.. p la amek baju len! e2 baju aku tempah dulu okey! 

memandangkan mkcik tuh dah sentuh baju yg aku nak,so aku xkan berganjak dari tempat e2 selagi mkcik tuh x g bayar lg kat kaunter! makcik tu lak punya dok kelebek baju tuh! aduhhh!! tolong lar jangan beli okey! yg mmber lark dok bagi aku lg panas! "lnda,mntak je baju tu kat mkcik tuh! cakap la ko yg nk beli baju tuh dulu!" sesungguhnya aku malu la wey nk ckp cmtu! haha.. "weh mntak jer..dah la baju tu lawa..rugi la lau x amik!" aduhaiii,.. hati aku lg mmberontak inginkan baju tuh!

dalam hati aku macam2 aku kutuk mkcik tu.. haha! sory yer wahai mkcik tipah! haha! oppss! mcm2 nama aku bagi! (maaf sy tidak tahu nama mengikut ic anda) haha! "EEEE..P LA AMIK BAJU LEN..BAJU TU AKU YG NAK DULU..".."ALAAA..XCANTIK LA BAJU TU..AMIK BAJU LE LA..LG CNTIK!" huhuhu..mcm2 aku kata lam hati.. tp aku tgk mkcik tu cam tertarik jer nak beli!huhu.. aku pon cam frust la kan.. last2 aku kata kat mmber aku "lau mkcik tu amik gak baju tu,aku nak baju yg patung tu pakai..aku xkira okey! (sbb baju tu sama) haha! yg bez mkcik tu sngkut lek.. mmber aku pn wat2 la amik baju tu n test kat aku..time dah pengang xnak gantung dah! haha! tp duit la plak xcukup! bijakpunya budak.. adekk jaga baju .. aku p tekan duwet! haha! akhirnya aku dapat jugak baju tuh... sorry la wahai makcik bedah! memang dah ditakdirkan baju tu untuk aku.. bak kata org tua2 lau dah jodoh x kemana.. (maaf la sbb sblm dapat baju tuh aku dok kutuk kau macam2! ) haha.


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger