My Blog List

Wednesday, July 28, 2010

mimpi best!!=)

korang nak tau aku mimpi apa malam tadi?? bez ja jugak bagi aku walaupun ada yg menyakitkan hati.. hahahha... okey nak tau aku mmpi apa? aku mmpi pasal si polan tu la ,sial! haha! nak tau dy sapa?? ouh.. dy la budak pra matang yg kalau tidak bakal jadi junior aku kat UITM  merangkap penyemak kolej kat UITM juga mencemarkan keindahan persekitaran UITm! haha.. (cantik kan bahasa aku? thats why sastera aku A1) sory la si polan,aku emo bagAi sampai terkutuk kau! haha

okey! back to da story...jom menyelami alam mmpi aku malam tadi!

situasi pertama:

pada suatu kedai makan.. ada aku.. dia.. n syg aku.. ehh.. jap! jap! ada lagi la beberapa org pelakon tambahan.. sory la sy lupa siapa kamu semua! biasa la.. aku insan biasa, mudah lupa! huhu... dah dah ! nak tau apa yg berlaku kat kedai makan tuh?? aku dipinggirkann!!!!!!!!!!!!! kejam la kau! xpe nasib bek mmpi je kan? lau betul2 mmg blongang la kau! huhu...dyorg makan ber2 jer! n aku makan kat meja len! tiu sangat la kalau xsakit hati time tuh kan! membara jugak la. tp dalam mmpi ni aku sorg yg amat penyabar! haha xleh blah kan kan kan? aku pon bia je la dyorg nak bermadu kasih bagai!lgpon syg aku tuh tau aku tgh sakit hati time tu,tp apakn daya, dy nak jaga hati si polan sengal tu.. aku pon redha je la!

situasi kedua:

yg ni best sikit! time neh kat umah aku.. eh2 jap jap! aku pelik gak napa si polan tuh len dok umah aku?? apa punya mmpi ni deyyy?? haha.. dah dah! dalam situasi ni dy jadi bek sikit! ntah apa la angin sepui sepui dy nak bek gn aku kan? haha si polan nih dah reti hormat aku?? agak baik la lakonan dy dalam mmpi aku! kalah umi kalsom! eh2.. umie aida la! haha!syg aku mai jemput aku kat umah ,depan mata dy lg tuh! biasa bro! dy relex jerr.. yg best nya siap ada pesanan dari penaja lg tuh.. "k.lnda msti syg kat abg syhmi kan.. kawan la elok2 k.." alolololo... baek lah adekku sayang!! hah.. poyo!

ko wajib tawu benda ni..actually aku xda la benci sangat kat ko..myb aku ni kasar sikit.. walau sekasar2 mana aku tp aku ni still lg ada perasaan sedia untuk memaafkan org lain walaupon ko penah wat sial gn aku! cuma aku ni nampak je cam ego lebih tp dalam hati ada taman! hahaha poyo lg!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger