My Blog List

Sunday, July 18, 2010

lots of story

banyak cita yg tergendala.. bukan apa aku balik kampung xda masa nak on9 sangat.. ramai yg berminat gn laptop aku sampai kena tunggu giliran...haha..okey berbalik pada cerita...saja aku buh title "lots of story" sbb ada lg sub title yg len..hahahha..

LDK oh LDK

bangun2 pagi dah saset pewot!! ouh!! gastrik aku datang balikkk!! mencinya..huuhu..=( sumpah aku xtipu amatlah sakit uhh!! setelah sekian lama xdapat gastrik yg macam tu..tiba2 semalam gastrik datang balik!! dah la ubat xda.. terpaksa tahan! bertambah ujian yg mendatang masa nak tunggu prebet nak g uitm si "kerengga" pulak datang mengigit aku! sakit la bangang!! apa lagi bengkak la tangan aku! huduh aihh!! haha.. 




                                       tangan aku yg bengkak




apa yg aku dapat kat LDK?? erm..macam2 la jugak! dapat kupon makan free rm5! dapat mmber2 baru especially dak laki la..xkenal lgsung sbb kbnykanya dak meki!aktiviti dy lak mmg macam budak2! haha.. yg paling aku xleh lupa.. time latihan berlakon! aku dapan sin "marah" n kena marah dengan hanya sebut perkataan "abang" haha.. poyos! tp aku suka.. bersemangat partner aku tampar aku! dalam gelak2 aku tampar dy balik! kahkahkah! (lakonan semata2 je la!) walaupon aku lalui sume tu dalam keadaan yg sakit sangat tp tahen je la.. yg penting x kena repeat! nasib fasilator baek! sporting giler..

jejak kasih

setelah lama aku menyimpan rindu yang amat mendalam pada "maizatul arhana" akhirnya dapat jugak aku cium dy puas2! hahah.. bezz dy datang jmput aku kat umah sewa semalam.. alololo.. windu adikk..=) aku belikan kat dy baju baru.. lam keta gak dy nak tuka.. hihi..yg bez sambil pgg baju dy sebut "antikkk" hihi.. thanxs babeyhh!!! love u..=)


                                           adik gn baju baru!!

                                  sy rindu awak larh!!


                                                   chenta sy!!


saat yg dinantikan


pas balik dari amik aku kami x balik umah lg..just g depan tebuk antar farhana! "adik xleyh ikot sbb adik buas!" cian ank aku nanges2 nak ikot! huhu..mula2 kami p shopping kat "econsave" dulu! masuk2 dengan muka xmalu slmber badak je aku amik buah mata kucing n makan! haha.. boleh rasa b4 beli kan?? i rasa je tp xbeli! haha.. dah lama aku xkua p shopping amik je pe bnda sgla bagai lempaq lam troli n sampai kat kaunter buat xtau jerk! akhrinya malam td aku berjaya lakukannya! padan muka abg aku! ambekkk kau aku shoping macam2.. hihi.. siap kira sumanya rm164.10,..tetiba aku rasa cam sian je kat abg aku! haha.. niat ingin membantu tu dah ada.. aku bagi la rm0.10 kat dy! lau nak tlg yg pnting ikhlas kan?xkira berapa kan? haha


lepas shopping g makan kat "village cafe".aku pilih tmpat ni sbb chicken chop dy sedap! apalah malang sgt nasib kami malam td tunggu order punya larh lama! yg sate n chcken chop makan habis da.. tp ns greng n mee udg xsampai2 g.. haha. cian abg aku.. aku xkesah sbb dah bedal sate n chcken chop! haha.. abg aku bengang sampai nak blah balik la.. actually aku lapar lg so aku tenangkan hati abg aku "relex bro".. haha. abg aku xjadi marah! dah lama sgt tgu aku pon nek bengang! abg aku dah hilang sbr,trus bgn p bayaq n cncel mknan yg lmbat tu!elok nk cncel nasi grg dy smpai..haha..duduk balik makan! then ns grg cili padi aku sampai tp mee udg kak aku xsampai lg! tgu pnya tgu dah naek bebai pgl la kak tu nk cncel! elk nk cncel mee baru sampai! haha.. sial tol! xda mood kami nak makan!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger