My Blog List

Tuesday, July 13, 2010

::kitchen!::


1st day masuk kitchen memang larh sangat penat! huhu!dengan kasut yang giler berat lar! sakit kaki uhh!! =(..
tp xpe la.. try to thnk + okey! today aku dah mcm orang vgterain la pulak.. msak n makan sayur! huhu,, anyway walaupun penat tp bez larr.. cuak kot 3 org mmber dah luka at da 1st day kitchen! huhu.. sumpah tajam giler la pisau tuh! kira nak makan ec orang jer!

siot jugak lar sebab aku da wat silap.. nak tau apa?? aku cuci meja.. then nk basuh la kain tuala tuh! sah bangang aku p buka ai paip yg panas punya! huhu.. siot toll!!

habis kitchen da kls mandarin plak! new word 4 my fav! nak tau apa? meh nak khabo!=)

chabing=teh ais
kendaji zhaji=kentuky fried chicken (KFC)

i lyke!! hihi =)

habis kls mandarin boleh balik larh! sambil jalan nk g nek bas..lalu kat banggunan yg baru nak wat depan kolej ! dengar la mat2 bangla dok melalak sekuat hati! haha! deyyyyy!! bikin hujan saja! haha! dalam aku dak potpet2 last2 kaki aku terpelecok!! uppsss!! malu giler lar... hahahha.... ku pandang kiri,ku pandang kanan..xlua juga org belakang..nasib xda sapa nampak! hahah!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger