My Blog List

Saturday, July 3, 2010

hati yg aku sakiti..

hurmm..xtau la nak story mcm mana..tapi aku rasa bersalah sangat kat dia.. aku rasa aku ni cam srang gurl yang xpenah tahu apa itu erti menghargai pengrbanan orang lain untuk aku.. gila selfish la aku ni.. n aku rasa lau orang lain la mmag dah lama tinggal aku la kot..tapi x macam dia..giler sabar kot..mmg bdh la kan aku ni xreti nk jaga hati dya..asyik dy jer la yg jga hati aku,sabar gn aku,lyn aku leklok!!

hurmm..aku pn xtau apa yg aku nak saat ni sebenarnya.. okey aku mmg sayang giler kat dia.. n aku jugak xnak kehilangan dy..tp dalam masa yang sama aku selalu sakiti hati dy...aku cuba untuk jauhkan diri dari dy untuk sementara waktu..tp aku xleh..rindu sangat kat dia.. apa yang aku patut buat????

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger