My Blog List

Sunday, July 4, 2010

bila ini rasa hatiku....

apa yang aku rasa saat ni???? huh! banyak kot.... sedeyhhh,happy,boring,serba salah,cam kesorangan,nak balik...earghhh!!banyak lagi la.... napew ekkkk??? jap2 aku nak try huraikan....
     1st..aku sedeyh mgkin sebab aku dah lama dok umah and skunk terpaksa berpisah..mesti la sunyi kan..rindu farhana..rindu mak..rindy family..suasana kat umah n rindu my BF okey! terasa cam diri jauh sangat gan diaorag.. ditambahkan pulak dengan jadual yg agak pack n time yg sangat menyusahkan aku untuk balik kampung...terasa tertekan la plak! huhu!
     2nd happy n boring...msti la happy sebab dapat dook serumah gn mmber2 yang bek2 kan! bukan senang..yg best bangun pagi nasi goreng n teh o dah tersedia..bapak rajin gile la kawan aku ni..huhu!hidup serumah ni kena la jaga ati antara satu sama lain..huhu!tapi kadang2 boring jugak dok umah..huhu,,xtahu la myb sbb xda baby kot??huhu!
     3rd serba salah...sangatlah rasa serba salah dengan dy..sebab apa?? okey! semalam dy mai jumpa aku..giler degil la nk antar aku lek umah..aku xnak..tp dy paksa gak..sampai la hari hujan..sebab apa aku xnk??ye la..cuba bayangkan..dy datang jauh2..then time nk lek dy antar aku kat umah..aku sedap je hidup,yp dy susah2 lak..aku dah sampai umah tp dy kena hujan sbb nak teruskan perjalanan nak lek..sangat lah x adil kan??gi pon dia dah banyak berkorban demi aku kot..cuma aku jer yg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huh!
     yang terakhir..cam kesorangan n nak balik..huhu! nak balik hujung minggu ni tp xda geng nk kau la pulak..tikah lek??mesti x... nadia???hurmm..mgu depan kot..syahmi??abh xbg lek kan...aku????hurmmm...sorang2 dah la..pndai2 la nk hidup!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger