My Blog List

Thursday, July 8, 2010

shopping time!!

 nie la perangai aku dari dulu,kini n x tau la sampai bila haha!! okey,berita baru dapat dwet pt da masuk la.. bapak happy giler la kami kan ! tp aku xda la happy sgt sbb dwet pt aku xbnyak ponn.. huhu! ditolak gan wet yuran n wet baju kitxcen bersama buku hampir seribu gak aa.. huhu! sob3!! 

  rabu tadi penang cuti daa..pe g time 4 shopping lar kan!! sungguh boros lah aku nihh.. mcm2 aku beli..baju la,sua la.. mcm2 la! haha! kasut je aku hold dulu! cuba untk lawan nafsu! mana x nya aku ni pantang nmpak ksut lawa sikit! haha! blongaNG! KFC pon aku bedal kan.. biasa la skrg kan spicy da kembali! so i gila sikit la demand nk kFC  jer..  haha! walaupn MCD depan umah je. tp ntah la.. lbh berkenan gn KC la plak.. haha!

tadi kami kua g pasar malam..makan ABC.. bapak besar giler la kan.. haha.. mmg x habis la aku makan.. bukan diet tp ntah la.. aku lau diet pon cam xda makna sbb badan tetap berisi!! huhu!! tadi aku beli baju "pink" kat adk tersyg..=) then p beli tudung la pulak kan! 1st time aku be;i tdg sndiri..lau x curi yg kak aku nya jerrr... haha! 

bila lek umah aku cuba lar kira lek dwet.. oh tidakk!!! tinggal rm30 je??borosnya aku??? huhuhhu.. nak makan pe t? pt xsampai seminggu masuk la!!! untuk mengelakkan aku memboros lagi! kad bank aku adik yg simpan! hahaha! budak tu garang sikit lau aku boros! bleh dipercayai..haha...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger