My Blog List

Monday, July 5, 2010

dunia baru...

  cam poyo jer tajuk aku tuh kan..haha! just nak story my 1st day kuliah untuk sem 2.. nasib bek la ada 2 kelas je! huh! malam tadi aku x tau la pe nasb badan xley tido la pulak.. dah paksa mata untk tido,tapi dy xnak tido gak.. degil tol mata aku ni kan!

  my 1st kuliah kat perda 11 untuk subjek BEL260..subjek BI nehh... dengan semangat nk g kuliah (semangat la sgt) kitaorg trun g tunggu bas lam kol 7.30 kat depan MCD.. tunggu punya tunggu,bas uitm xnak berhenti kat kami.. napa??? huh! dak junior sem ni ramai giler kot.. 3 ribu lebih! sume bas yg lalu nak g perda penuh larh.. akhirnya bas yg ke 3 @4 cmtu la baru free ckit n berhenti kat kami..xda la lewat sangat kami masuk klas sbb lecturer lagi lewat..haha! okey mengenai lecturer! dy lelaki..tua dah la.. macam bek..frendly jer..haha..bertimbang rasa gak..siap bagi kua awal td.. hahah! ni yg I LYKE ahh!! hihi !

    2nd kuliah pulak kat campus laaa.. so from perda kitaorg terus balik campus..breakfast kat food court laa.. next kuliah is kelas CTU151.. pendidikan islam laa! sapa ajar?? bukan ustazah lagi okey! sem ni ustaz yg ajar.. macam bek la.. tp aku musykil gn dy.. apa yg wat aku musykil?? ntah la,, aku pon xtau! ngok kan! haha! macam ni.. dy ada la cerita pasal sahsiah rupa diri untuk kaum hawa.. dy kata jangan la pakai seksi sangat.. nanti lelaki mudah tergoda.. dy pon akan tergoda lau iman xkuat! n statment dy iman org laki ni nipis jer..cam jarak dr mata hitam n mata putih jer.. n dy kata lelaki ni xleh geram gn pmpuan (mksudnya tgk pmpuan seksi la) diaorg akan terkam terus jer!! huh!! bapak aku jadi takut nak dekat gn lelaki! wat aku lg xpercaya gn lelaki jer kan..ustaz ponn agak2 la..xpayah la ajar benda tuh..huhuhu...

     habis la sudah kelas aku..b4 lek tuh ada fitting baju kitchen..haha! mahalnya smpai 450.. then da terbaca buku pro cook 150??wajib beli ker?? huwaaaaa!!!=( banyaknya nak guna duwet!! hurmmm...b4 balikaku da dapat lg berita sedeyh..nak tau apa??? hurmmm..hujung minggu ni ada ceramah LDK.. ri sabtu kol 9-11 pg! okey cuba bayangkan kalau la koko dibatalkan..kan dah lek ptg jumaat tuhhh!! apakan daya..lau nak ponteng pon nt kena repeat! xsanggup al akuh!! huh!!dah tuh mgu depan ada lagi!jumaat malam n sabtu lak daru pg sampai petang! bila nak balik????????serius rindu giler kat suasana umah walaupun bising gn budak2 tuh kan..tp ada gak happyner... n rindu nak jumpa "dy".. sapa "dy " yg dimaksudkan?? pakwer aku daaa! haha! serius rindu gila kat dy.. lau ley skrg gak nk jmpa.. tp aku xgtau dy ponn lau aku rindu dy..relex suda! huhu! bukan apa,aku paham kitaorg bukan dekat ponn nak jumpa selalu! so,sabar je la linda oii... t lau aku dah gtau dy aku rindu dy,mesti hati aku meragam nak jmpa jugak! tu la sifat aku yang xpernah berubah dari dulu sampai sekarang..lau nak apa tu maknanya nk jugak.. no excuse okey!!huhuhu

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger